Autor Wiadomość
York
PostWysłany: Śro 10:07, 17 Sty 2007    Temat postu: STAN ŚWIECY

Normalny - Końcówka izolatora koloru szarożółtego lub płowobrązowego Silnik w prawidłowym stanie. Odpowiednia wartość cieplna świecy


Przegrzana - Jasna końcówka izolatora, z zastygłymi kropelkami metalu, elektrody nadpalone Zbyt niska wartość cieplna świecy. Zbyt uboga mieszanka. Zbyt wczesny zapłon. Świeca za lekko dokręcona(za słabo odprowadza ciepło) Układ ssący nieszczelny.


Zaolejona - Wilgotny osad z nagaru olejowego. Zbyt duża zawartość oleju w mieszance. Silnik zasysa olej z przekładni przez uszkodzony pierścień uszczelniający wał korbowy


Pokryta sadzą - Sucha, wyglądająca jak aksamit warstwa sadzy. Zbyt wysoka wartość cieplna świecy. Nieprawidłowa regulacja gaźnika. Zanieczyszczony filtr powietrza. Silnik za słabo obciążony, Silnik nie osiąga prawidłowej temperatury podczas pracy.

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group