York
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Debrzno Wieś
|
Wysłany: Śro 10:07, 17 Sty 2007 Temat postu: STAN ŚWIECY |
|
|
Normalny - Końcówka izolatora koloru szarożółtego lub płowobrązowego Silnik w prawidłowym stanie. Odpowiednia wartość cieplna świecy
Przegrzana - Jasna końcówka izolatora, z zastygłymi kropelkami metalu, elektrody nadpalone Zbyt niska wartość cieplna świecy. Zbyt uboga mieszanka. Zbyt wczesny zapłon. Świeca za lekko dokręcona(za słabo odprowadza ciepło) Układ ssący nieszczelny.
Zaolejona - Wilgotny osad z nagaru olejowego. Zbyt duża zawartość oleju w mieszance. Silnik zasysa olej z przekładni przez uszkodzony pierścień uszczelniający wał korbowy
Pokryta sadzą - Sucha, wyglądająca jak aksamit warstwa sadzy. Zbyt wysoka wartość cieplna świecy. Nieprawidłowa regulacja gaźnika. Zanieczyszczony filtr powietrza. Silnik za słabo obciążony, Silnik nie osiąga prawidłowej temperatury podczas pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|